Integrująca Platforma Handlowa Trzy Grosze to innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż na 4 poziomach rynku FMCG: producentów i dystrybutorów, hurtowni na terenie całego kraju, sklepów detalicznych i klienta końcowego, który kupując on-line w pobliskim sklepie nie czeka w kolejce by odebrać swoje zamówienie.
Producenci i dystrybutorzy FMCG na bieżąco aktualizują bazę etykiet elektronicznych swoimi produktami.
Etykiety elektroniczne są dodawane przez formularz, który zapewnia zgodność treści etykiety z normami prawnymi.
Więcej o regulacji i wymogach prawnych
(Rozporządzenie UE nr 1169/2011)
Hurtownie spożywcze i alkoholowe pobierają etykiety elektroniczne - prezentację produktu zgodną z Rozporządzeniem wraz ze zdjęciem. Na tej podstawie tworzą swoją ofertę.
Oferty hurtowni są dostępne dla wszystkich sklepów, które działają w systemie Trzy Grosze i prowadzą swoje sklepy on-line. Dzięki temu jeden sklep detaliczny ma dostęp do ofert wszystkich hurtowni.
Detaliści mają możliwość rozszerzenia asortymentu i codziennego oferowania większości produktów dostępnych w hurtowniach, bez konieczności powiększania powierzchni swoich sklepów. Gwarantuje im to opcja "next day". E-sklep powiększa zasięg informacji o sobie
w najbliższej okolicy dzięki pozycjonowaniu w Google.
Klienci kupują w sklepach internetowych. Wybierają wygodną formę płatności: przelew online, karta, płatność przy odbiorze i zamawiają swoje zakupy z odbiorem osobistym lub opcjonalnie dostawą do domu.
Nie czekają w kolejce, nie tracą czasu. W asortymencie e-sklepu znajdują ofertę porównywalną z dużymi, sieciowymi marketami.
Właściciele sklepów mogą wprowadzić program lojalnościowy dopasowany do indywidualnej sytuacji każdego ze swoich klientów, dzięki temu kupujący oszczędzają czas i pieniądze.